10.28.2012

Jag gillar...

...höstens alla mysiga tillfällen och att kunna njuta av att värma sig av: solen, värmande dryck eller mysiga fällar och filtar bland varma färgsprakande färger!

Tack vare era röster vann jag denna tävling anordnad av Fototriss. Lyckligare kan nog ingen vara! Har nog aldrig vunnit något förrut och att få någon slags bekräftelse för min stora passion, fotografering betyder hur mycket som helst för mig, så TACK!!



Veckans fototriss är en tävling med chans att vinna priser från Cool Stuff. Se fler bidrag på temat här.

Trevlig vecka!

34 kommentarer:

  1. Höstmys "i kvadrat" :) Skönt trissat!

    SvaraRadera
  2. När du presenterar hösten så här vackert så är det ju rena höstreklamen! Så vackert och mysigt!

    SvaraRadera
  3. Åhhh vilken fin triss!
    Gillar starkt din idé med hjärtanet i lövet. Snyggt & Mysigt!

    Ha det gott/SoF

    SvaraRadera
  4. Som alltid ursnygga bilder hos dig ;) Veckans favorit blir nr 1.

    SvaraRadera
  5. Jag gillar den annorlunda trissen.

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig triss som verkligen förmedlar varma känslor. Iallafall hos mig. Underbara bilder !!

    SvaraRadera
  7. Åh så ljuvligt mysigt!
    Vackra bilder!

    SvaraRadera
  8. Livsnjutare...det är bra det!!! Gillar din rykande kopp!
    Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  9. Nydelig og så fint at du tok med noen bøker.
    ha en deilig kveld :-)
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

    SvaraRadera
  10. En alldeles underbar och härlig triss med sååå fina bilder!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  11. Åh vilken fin triss! Det med lovikavantarna är en favorit.

    SvaraRadera
  12. Vilken vackert ihopsatt triss, mycket värme och känsla :-) Gillas skarpt!

    SvaraRadera
  13. Jättemysig triss som jag gillar!

    SvaraRadera
  14. En riktigt mysig triss. Jätte fina bilder.

    SvaraRadera
  15. Vilka mysiga bilder, passar mig perfekt, som handen i vanten:)

    SvaraRadera
  16. Grattis, du kom till final i tävlingen och omröstningen har börjat!

    SvaraRadera
  17. Vilka härliga bilder! Lycka till i finalen!

    SvaraRadera
  18. Min röst har du fått så jag önskar dig lycka till.

    SvaraRadera
  19. Fin stämmning i trissen, lycka till i finalen.

    SvaraRadera
  20. Grattis till finalplatsen med din triss.
    Jag gillar den skarpt och då de allra första fotot med vantarna på och kaffe i koppen som är rykande het...
    Verkligen en mysig triss.
    Lycka till!!!

    SvaraRadera
  21. Snygg, väl sammanhållen triss som får míg att längta efter en utflykt i den härliga hösten!

    Grattis till finalplatsen och lycka till!

    SvaraRadera
  22. Älskar din bild på lovikavantar och varm dryck . Så du får min röst !

    Lycka till och ha en skön helg

    SvaraRadera
  23. Ett stort grattis till dig! Du tog hem segern i tävlingen med din fina triss och har vunnit ett presentkort hos Coolstuff värt 1000 kronor. Jag kommer kontakta dig till veckan med mer information om hur du får ut din vinst :)

    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Det känns verkligen helt fantastiskt!

      Ha det så bra!

      Radera
  24. GRATTIS Lisa!! Välförtjänad vinst!!! :O)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!!, det värmer något otroligt! :)

      Radera
  25. Grattis till finalvinsten !!!!

    SvaraRadera
  26. Stort GRATTIS till väldens bästa LISA!

    SvaraRadera
  27. Riktigt mysiga bilder. Grattis till vinsten, det har du förtjänat! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...